نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

جدال بی‌فایده خراسانی‌ها در لیگ دسته‌یک بسکتبال بانوان

  • کد خبر: ۱۰۵۳۱۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
جدال بی‌فایده خراسانی‌ها در لیگ دسته‌یک بسکتبال بانوان
«مولتی‌کافه» مشهد و «خانه بسکتبال» نیشابور در دیدار رده‌بندی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نمایندگان استان خراسان‌رضوی برگزارکننده بازی بی‌فایده رده‌بندی لیگ دسته‌یک بسکتبال بانوان کشور هستند. مولتی‌کافه مشهد و خانه بسکتبال نیشابور که هردو در راه رسیدن به فینال و حضور در لیگ‌برتر از رقبایشان شکست خورده‌اند، درحالی برای کسب عنوان سومی کشور به‌مصاف هم می‌روند که این مسابقه غیر از عنوانش هیچ دستاوردی برای نمایندگان استانمان ندارد. هردو تیم در بازی نیمه‌نهایی که اهمیت زیادی داشت و برنده فارغ از موفق‌بودن یا نبودن در فینال، لیگ‌برتری می‌شد، باختند و بازی سومی و چهارمی برای این دو تیم از همه بازی‌های رده‌بندی بی‌ثمرتر است.

مولتی‌کافه که سابقه حضور در لیگ‌برتر را داشت، امیدوار بود امسال به این مسابقات برگردد، اما بخت با این تیم یار نبود. چنان‌که خانه بسکتبال نیشابور هم که امسال در روند روبه‌رشدش از لیگ‌دو به لیگ‌یک آمده بود، امیدوار بود به بالاترین سطح بسکتبال بانوان کشور برسد، اما این تیم هم در رسیدن به هدفش ناکامی به تمام معنا شد. مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌یک بسکتبال بانوان به‌میزبانی سنندج برگزار شد که در آن مولتی‌کافه پشت سد تیم شیدایی کردستان متوقف شد و زور خانه بسکتبال نیشابور به تیم خوب و یکدست ذوب‌آهن اصفهان نرسید.

حمله ذوب‌آهن به خانه نیشابوری‌ها

تیم خانه بسکتبال نیشابور در مرحله نیمه‌نهایی رودرروی تیم ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت، اما نتواست حریف این تیم شود. ذوبی‌ها نخست در بازی اول با نتیجه ۷۳ بر ۶۱ تیم نیشابوری را مغلوب کردند و سپس در مصاف دوم، این تیم را با یک اختلاف گل بیشتر شکست دادند. مسابقه‌ای که جذاب، نفس‌گیر و دیدنی برگزار شد و تا ثانیه‌های پایانی تیم خانه بسکتبال نیشابور امیدوار به پیروزی و کشاندن این جدال به بازی سوم بود، اما درنهایت این اصفهانی‌ها بودند که ۴۹ بر ۴۸ بازی را بردند تا علاوه بر رسیدن به فینال، دوباره مجوز حضور در لیگ‌برتر را هم به‌دست بیاورند.

مولتی‌کافه مغلوب شیدایی کردستان

مولتی‌کافه مشهد در این مرحله برخلاف خانه بسکتبال نیشابور موفق شد یکی از بازی‌هایش را ببرد، اما در جدال سوم بازهم باخت تا مانند دیگر تیم استانمان از رسیدن به فینال و صدالبته لیگ‌برتر محروم شود. مولتی‌کافه بازی اولش را با نتیجه نزدیک ۵۱ بر ۴۹ برد که با وجود نزدیک‌بودن، این تیم را به فینالیست‌شدن امیدوار کرد، اما در بازی دوم تیم شیدایی مقتدرانه عمل کرد و با ۱۰ اختلاف برتری مولتی‌کافه را مغلوب کرد تا کار به بازی سوم و سرنوشت‌ساز بکشد.

در مصاف سوم دو تیم این تیم شیدایی کردستان بود که با پیروزی نزدیک در بازی سوم نیمه‌نهایی لیگ دسته‌اول بسکتبال بانوان کشور، مقابل مولتی‌کافه مشهد به فینال این رقابت‌ها راه یافت و جواز حضور در لیگ‌برتر بسکتبال بانوان کشور را به‌دست آورد.
این تیم با پیروزی ۶۵بر۶۳ در مجموع با برتری ۲ بر ۱ به فینال این رقابت‌ها راه یافت و جواز حضور در لیگ‌برتر بسکتبال بانوان کشور را به‌دست آورد. بدین‌ترتیب تیم مولتی‌کافه با وجود تلاش زیاد نتوانست به لیگ‌برتر برگردد و باید دید چه آینده‌ای در انتظار این تیم خواهد بود؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->